Tuesday 16 August 2011

SuRaT CiNta...~~


Surat Cinta buat Hawaku :

Hawaku,
Ingatkan aku agar tingkatkan ibadah,
Kelak nanti aku biasa mejadi suami soleh,

Hawaku,
Ingatkan aku supaya selalu mengalunkan Kalamullah,
Agar dapat aku memandumu ke Syurga Al-Jannah,

Hawaku,
Bangunkanlah aku bertahajjud bersamamu,
Agar kelak Rahmat-Nya tiada tandingan untuk kita,
Aminkanlah doa bacaanku, moga nanti luas syurgamu,
Taat dan patuhilah aku,
Kelak solehah menjadi milikmu..

Surat Cinta buat Adamku :

Adamku,
Kau mengimamilah solatku setiap waktu
Akan aku aminkan doamu agar kelak luas Syurgaku

Adamku,
Bangunkanlah aku bertahajud bersamamu
Agar nanti kita diberkati ya Rabbi

Adamku,
Ajarilah aku mengalunkan Kitabullah di malam Jumaat yang penuh barakah
Agar hidup kita penuh berkat

Adamku,
Khabarkanlah padaku tentang fardu-fardu yang patut aku ketahui
Ajarilah aku menjadi isterimu yang solehah
Moga aku hiasan terindah dalam hidupmu.

No comments:

Post a Comment

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers